Новини сервісу
Слідкуйте за останніми оновленнями, новими функціями та важливими
змінами у роботі сервісу.
У системі для керування стоматологією «Denty» реалізоване керування планами лікування для кожного Вашого пацієнта. Комплексний план лікування пацієнта - це план щодо виправлення певних проблемних моментів ротової порожнини індивідуального пацієнта. План лікування може бути складений на основі діагностичних досліджень як одним лікарем, так і на основі консультацій різних лікарів-стоматологів. Наявність комплексного плану лікування пацієнта в парі з заповненою зубною формулою дозволить Вам підійти до лікування пацієнта повно та професійно. Ситуація із проблемою тієї чи іншої ділянки ротової порожнини розбирається з усіх сторін та дає змогу знайти оптимальне і ефективне рішення щодо лікування.
Переглянемо основну логіку планування лікування Ваших пацієнтів у «Denty»:
• Створення одного або декількох планів лікування;
• Додавання етапів до планів лікування;
• Вибір зубів, або щелепи;
• Додавання послуг до потрібних етапів;
• Додавання коментарів до етапів із завантаженням фото або знімків;
• Робочий чат для комунікації між лікуючим персоналом.
Щоб розпочати роботу із планами лікування виберіть потрібного Вам пацієнта у списку пацієнтів та перейдіть на вкладку «План лікування»:
Натисніть на кнопку «Додати новий план», щоб створити план лікування:
Введіть назву плану лікування. За замовчуванням, після створення плану лікування, буде створено новий етап. Виберіть зуб, кілька зубів, або інший елемент ротової порожнини:
Після вибору зубів додайте необхідні Вам послуги. Натисніть на блок «Доступні послуги» у правому верхньому куті:
Виберіть потрібні послуги до етапу:
Натисніть на кнопку «Додати новий етап» або «Додати новий план», якщо потрібно додати ще один етап до плану, або створити новий план лікування відповідно:
Ви можете змінити ціну послуг, доданих до кожного етапу, або загальну ціну плану лікування. Для цього натисніть на відповідні іконки для редагування:
Аналогічно, щоб видалити етапи, або план лікування повністю, скористайтесь відповідними кнопками:
Щоб залишити коментар, або завантажити фото до потрібного Вам етапу, натисніть на блок «Коментарі» у верхньому правому куті:
Введіть текст, прикріпіть фото за потреби, та натисніть на кнопку, щоб відправити:
Робочий чат дозволяє комунікувати між персоналом не лише однієї клініки, а з лікарями, які не працюють у Вас. Наприклад, ви можете долучити до обговорення хірурга іншої клініки, або, наприклад, зубного техніка. Натисніть на кнопку «Робочий чат»:
Щоб додати лікаря до обговорення плану лікування натисніть на кнопку «+»:
Введіть ім'я лікаря та виберіть його із списку. Натисніть кнопку «Запросити лікаря», щоб додати його до обговорення плану. Примітка: лікар повинен бути зареєстрованим у системі «Denty» та повинен підтвердити приєднання до обговорення, про що він отримає сповіщення.
Натиснувши на кнопки «Запланувати» біля кожного етапу, або плану відповідно, Ви можете створити візит із вже вибраними послугами:
Ми не забули і про друк, отримати паперовий варіант планів лікування просто - для цього натисніть на відповідні іконки потрібного Вам плану лікування:
Також, Ви можете надати знижку до кожного плану лікування пацієнту. Для цього натисніть на іконку справа, біля загальної вартості послуг, та введіть % знижки:
Створювати та керувати планами лікування Ваших пацієнтів дуже просто. Не забувайте і про інші функції нашої системи, та з легкістю оптимізуйте ваш робочий процес.
-
06.03.2024, 16:14ВАЖЛИВО: нові тарифи на SMS з 6 березня 2024
-
27.04.2023, 10:10ВАЖЛИВО: нові тарифи на SMS з 1 травня 2023
-
03.08.2022, 12:11Безкоштовний доступ до всіх функцій на один рік!
-
06.01.2022, 09:32Комп'ютерні томограми щелеп та зубів для кожного пацієнта